W naszym portfolio znajdziesz przede wszystkim przykłady kampanii reklamowych i sprzedażowych dla sklepów internetowych. Twoja kampania reklamowa może składać się z różnorodnych reklam graficznych (tzw. reklama display, czyli bannery, boxy, billboardy etc.) oraz dedykowanych stron docelowych (tzw. landing page). Może zawierać szablony wiadomości e-mail i dedykowane powiadomienia dla Klientów, specjalną oprawę Twoich kanałów w social media, a nawet krótkie animacje.
Nasz zespół może przygotować dla Ciebie dowolną kampanię online. Jeśli dotychczas nie zrealizowałeś żadnej, pomożemy Ci przygotować pierwszą.
Na podstawie briefu lub informacji przekazanych przez Klienta przygotowujemy wstępne teksty tj. hasła reklamowe, opisy dodatkowe, chwytliwe CTA (ang. call-to-action, czyli “wezwanie do działania”).
Na podstawie zebranych informacji powstaje wstępny projekt graficzny - do akceptacji Klienta. Na jego podstawie będą przygotowane wszystkie elementy graficzne w danej kampanii.
W ostatnim etapie pracy przygotowujemy pozostałe formaty reklamowe kampanii. Mogą to być: odrębne strony docelowe, reklamy display, newslettery, materiały do kanałów social media.
Dziś podstawowym narzędziem komunikacji jest e-mail, stąd tak duża popularność newsletterów w komunikacji biznesowej.
Na potrzeby kampanii często tworzone są specjalne strony docelowe (tzw. landing page).
Reklamy graficzne dziś wspierane są publikacją postów lub wiadomości sponsorowanych w mediach społecznościowych.
Firmy korzystają także z płatnych rozwiązań reklamowych, jakie oferują Google, YouTube, Facebook, Instagram, Linkedin.
Wszystko po to, aby skuteczniej docierać do osób, które mogą być zainteresowane Twoimi produktami lub usługami.
Zobacz przykłady różnych kampanii, zrealizowanych dla naszych klientów: